Ads Top

İyi Bir Blogger Olabilmek İçin


Merhaba arkadaşlar yeni bir makaleyle karşınızdayım bu yazımda sizlere iyi bir blogger olabilmek için hangi özelliklere sahip olmalısınız onlardan bahsetmeye çalışacağım sizde hazırsanız başlayalım :)

İyi Bir Blogger Olmak İçin ;
  • En önemlisi HTML kodlarını çözmelisiniz bunu öğrenmek için kurslara gitmeye internetten videolar izlemeye ihtiyacınız yok ben bu yüzden burdayım size bu konuda hereyi anlatmaya çalışıyorum kafanıza takılan herşeyi bana sorabilirsiniz en kısa sürede çözeriz ama siz genede hazırlamış olduğum HTML Sözlüğe bir göz gezdirin.

  • İyi bir blog yazarı olabilmek için sosyal medyayı etkin biçimde kullanmalısınız en kötü halde Facebook, Twitter ve Google+ hesaplarınız olmalı ne kadar çok insana ulaşabilirseniz o kadar iyi.

  • Grafik ve logolardan anlamalısınız ben bilmiyorum ama demenize gerek yok kendi logonuzu tasarlasanız yeter bunun için HTML Renk Kodlarına da ihtiyacınız olabilir.

  • Yazdığınız yazılar özgün yani doğal olmalı hiçbir yerden almamalı kendiniz yazmalısınız.

  • Alanınızdaki diğer bloglarla iletişim halinde olun onları takip edin mutlaka sizinle aynı alanda çalışan bloglar vardır.

Makalemin sonuna geldim pek ayrıntılı olmadığını biliyorum ama ilerde ayrıntılı bir şekilde birlikte çalışmalar yapacağız.

3 yorum:

  1. Bir de önsayfalarda çıkmanın yolunu yazarsanız tam olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstediğiniz konuyu ele almaya çalıştım buyrun.
      http://www.bloggerefendisi.com/2016/09/google-aramalarnda-ust-sralara-trmanmak.html

      Sil
  2. teşekkürler süper anlatım saol siteme kurdum bende

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.